Bytteservice
Fortrydelsesret
Ved køb på nettet har du 14 dages fortrydelsesret, som starter fra aflevering af pakken hos dig eller i din postkasse. Du er selv forpligtede til at betale for porto, såfremt pakken skal sendes retur. Kontakt os gerne, så vi sammen kan lave en aftale.
Reklamation
Skulle der opstå et problem, vil vi dog til enhver tid kigge på, hvorfor og hvordan det er opstået, nogle gange kan smykket repareres andre gange ombytter vi. Betalingen for denne reparation/ombytning, afgøres af om skaden er selvforskyldt eller skyldes en dårlig fabrikation fra starten af.
Klagemuligheder
En klage over en vare kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klage portalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.